Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Bonjour,

Chaque fois que j'achète yara editor, il existe un fichier setup (installeur de yara editor)[...](Car je veut pas la version portable mais la version installable)
Vous devez certainement confondre avec un autre de nos logiciels.
Yara Editor n'existe qu'en version portable.

en plus mon ancienne adresse mail et son mot de passe de mars 2018 qui m'ont servi à acheter yara editor sont perdus[...]
Pour ce genre de problématique, merci de contacter le support.

connaissez vous ces logiciels anvisoft, todo backup, ad-aware & pdf architect ?
Non.

Meilleures salutations.
2
Malware removal help / Re: Help with malware
« Last post by Curson on April 26, 2018, 03:38:32 pm »
Hi colore,

Please select the following lines for deletion :
Code: [Select]
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {E6D6FDBA-AE21-43EA-975E-852C28AE9D1C} : v2.22|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|App=C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\nsz2DAF.tmp\Installer-76115949.exe|Name=proinstaller1729869499| [x] -> Found
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {4C6B7A38-9BDB-435E-9E03-1692A83FE04B} : v2.22|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=Out|App=C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\nsz2DAF.tmp\Installer-76115949.exe|Name=proinstaller1729869499| [x] -> Found
[Suspicious.Path] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules | {4C8042C7-47CB-4C61-9430-BB9B1A390418} : v2.22|Action=Allow|Active=TRUE|Dir=In|Profile=Domain|Profile=Private|Profile=Public|App=C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\HouseCall\tmase\nmap\bonjour.exe|Name=bonjour4trend|Desc=bonjour4trend|EmbedCtxt=bonjour4trend|Edge=TRUE|Defer=App| [7] -> Found
[PUP.HackTool][Folder] C:\Program Files\KMSpico -> Found
[PUP.Gen2][Firefox:Addon] n85uxq6x.default-1490363411231 : HackTheWeb [hacktheweb@instantfox.com] -> Found
[PUP.Gen0][Chrome:Addon] Default : Bing Search Engine [bmkckgpgekmanipelfidlhmkfcjicion] -> Found
[PUM.SearchEngine][Firefox:Config] n85uxq6x.default-1490363411231 : user_pref("browser.search.selectedEngine", "Search Provided by Bing"); -> Found
[PUM.SearchEngine][Firefox:Config] n85uxq6x.default-1490363411231 : user_pref("browser.search.defaultenginename", "Search Provided by Bing"); -> Found

If the redirections are still present, please follow the following process :
Please download Farbar Recovery Scan Tool (x64) and save it to your Desktop.
  • Right click to run as administrator (XP users click run after receipt of Windows Security Warning - Open File). When the tool opens click Yes to disclaimer.
  • Press Scan button.
  • It will produce a log called FRST.txt in the same directory the tool is run from.
  • Please attach log back here.
  • The first time the tool is run it generates another log (Addition.txt - also located in the same directory as FRST.exe). Please also attach that along with the FRST.txt into your reply.
Regards.
3
connaissez vous ces logiciels anvisoft, todo backup, ad-aware & pdf architect ?
4
Bonjour curson, tigzy et autres,

en plus mon ancienne adresse mail et son mot de passe de mars 2018 qui m'ont servi à acheter yara editor sont perdus,

mais dans la version portable en version achetée activée que j'ai je retrouve le code activation et l'email (ID) dans mon statut de license dans l'application,

suffit d'installer abbyy screenshot reader (appli peu volumineuses, assez de marge pour mes 10 Go libres restants de C:/) et de faire capture du statut de license en important en txt ou pdf (via outil ocr)

romain arribart

et le disque V:/ carte sd de 64 est converti en raw

et le disque C:/ est quasi plein (10 Go libres)

glary utilities, reimage repair, iobit malware fighter et video performer, utiles ?

la chanteuses Vitaa aimes le camembert

j'essaye de lancer yara editor, il se lance pas.

je suis sous Windows 8 x64 et j'ai un message d'erreur fatale à chaque démarrage qui m'as réveillé, quelle histoire !

comment désinstaller freemake video converter, malwarebytes antiexploit, pc performer & driver performer ?

mon pc actuel, il est actuellement infecté par plein de malwares installés (toujours non supprimmés depuis) depuis 2005 (quand il était sur Windows 2000/Me, avant d'être mis à niveau vers Windows 8 en conservant les données)****

aggloméré marine, fnac, léa torres, grand frais, roudor, cris poussés le petit matin, je veux aller au forum des halles, auchan, vulcania & escal'atlantic,

merci...

A+
5
« Last post by colore on April 25, 2018, 11:43:55 pm »
please find attached
6
Malware removal help / installeur yara editor non portable
« Last post by guexxxxx on April 25, 2018, 09:06:48 pm »
Bonjour,

Chaque fois que j'achète yara editor, il existe un fichier setup (installeur de yara editor) donc il n'existe pas qu'en portable il existe en installable,

Mais quand on veut le télécharger ça met page introuvable/erreur de page,

Du coup, pouvez vous nous fournir le lien du setup pour que je puisse avoir la version installable (non portable) de yara editor sans erreur ? (Car je veut pas la version portable mais la version installable)

La page de téléchargrment ici propose que le portable,

Votre aide seras la bienvenue !...
7
« Last post by Curson on April 25, 2018, 03:12:12 pm »
Hi colore,

Yes, JDownloader2 itself seems clean but the installer bundles some adware.
Could you please attach RogueKiller full scan report with your next reply ?

Regards.
8
« Last post by colore on April 24, 2018, 09:41:43 pm »
Hi colore,

Welcome to Adlice.com Forum.
Is JavaScript disabled in your browser ? It's required to download RogueKiller.

Please follow this process : Restore Browser Settings
Is your search engine still hijacked ?

Regards.

I think I did a mistake and installed the toolbars the installer offers at the begimning for this software JDownloader2:
http://jdownloader.org/download/index

I restored my search engine manually, but I still get the fake google results.
I have tried everything RogueKiller, Zemana, MalwareBytes, AdwCleaner, JRT, with no luck.
Isn't there a way to clean my system completely? :(
9
« Last post by Curson on April 24, 2018, 01:21:42 pm »
Hi colore,

Welcome to Adlice.com Forum.
Is JavaScript disabled in your browser ? It's required to download RogueKiller.

Please follow this process : Restore Browser Settings
Is your search engine still hijacked ?

Regards.
10
Malware removal help / Help with malware
« Last post by colore on April 24, 2018, 02:17:00 am »
Hello,

I installed JDownloader2 from here <a href="http://jdownloader.org/dl?v=101"></a>

It now hijacked my Firefox and when I search in google, it displays fake results.

How can I get rid of that please?

Also, why is it so hard to download RogueKiller? The download pogress bar doesn't move!

thanks!
Pages: [1] 2 3 ... 10